luni, 24 mai 2010

lampa duhului

daca te-ai invartit vreodata intr-un picior cand pamantul se invartea nebuneste sub talpile tale stii ca echilibristica sub pasii inimii face ravagii in ghips.
imaginar.respira in telefon si mie.ca sa am constiinta ca eu sunt eu si tu esti tu si pamantul asta impartit la 2 sta in balans sub verigheta mea.

ma indragostes repede de ghips si de balante rupte,intr-un mod ideal pentru ca la faptul de implinire ma blochez,fiindca el inseamna scandura mea intre lume si cacat.
pentru ca ma reechilibrez cand bratele lui se strang in jurul meu si ma pupa cast pe tampla,doar ca sa ma sarute apoi pana imi pierd rasuflarea.

conluzie. La inceput a fost pamantul si apoi noi.doi.
clar si concis,noi doi inseamna trifan constantin si radu monica delia.

Niciun comentariu: