duminică, 22 iunie 2008

din vis si sange


Am venit din excursie tocmai la timp ca sa intru in atmosfera agitata a examenului de BAC...nu exista asa ceva...imi privesc viata dintr-un cub.
Aseara am fost la nunta la un prieten de-al lui papa si m-au luat gandurile departe.
Defapt cred ca am realizat cat de diferita sunt eu de tot restul,cand mi-a fost aruncat buchetul la picioare pur si simplu m-am retras speriata in timp ce jumatate de sala radea...si totusi la valsul miriilor parca imi fabricam rochia de mireasa...deep purple velvet,el in alb...doar ca la el mi s-a oprit respiratia....heya my dear,el nu exista fiindca tu esti prea speriata,prea nepasatoare sa ceri ceva cu adevarat...
Nu mai conteaza nimic cu adevarat...doar muzica din sufletul meu,trairea mea abandonul meu din mine,cu adevarat incep sa ma simt bine.
Dust,black velvet and purple dreams

Niciun comentariu: