sâmbătă, 23 februarie 2008

Priza si ghiocelul

S-a intamplat ceva....am fost surprinsa de Talula...ciudat e ca nu ma asteptam sa vina clipa cand inima mea sa stea in loc in fata unui ghiocel mic si plapand.
Unul singur-una singura-o singura clipa de altfel.....
Oare ce a vrut sa spuna el cu acel ghiocel...stiu ca orice intrebare as pune,buzele lui vor ramane albe ca zapada....
Sunt bulversata,imi verific ghiocelul pus la presat si .....astept sa-l vad acum dupa atatea batai de inima si impulsuri.
Cei ce stiu ca ce e iubirea,sa-mi tina un curs despre batai de inima atunci cand nu ar trebui sa existe decat un zambet de veselie,de fratie.....
Priza mea si-a gasit electricitatea si ma bate curentul,ma ard ganduri si intrebari si iar am ajuns pe teren nesigur si iar mi-e o teama groaznica,fiindca eu nu stiu nimic despre sentimente,eu doar le absorb si le transform in aripi de fluturi,dar fluturii zboara sus si eu raman nedumerita....
Ce sa inteleg dintr-o priza si un ghiocel????

Niciun comentariu: