vineri, 14 august 2009

marfar

O idee care ma salveaza inducandu-mi un nou om.

Am nevoie de un om care sa imi dedice o luna din viata,vreau sa fac cercetare fiindca sunt stransa cu usa sa scriu proza...stiu conceptul de marketing dar vreau sa imi bag eu picioarele in cum sa scrii o carte sa se vanda si imi doresc un personaj viu,anuntat de dinainte ca ma centralizez pe respectivul sa nu avem surprize ca intr-o zi vine un amic si spune...bah,mi se pare ca o dusa ti-a furat din personalitate si ti-a dat alte drumuri,asa seamana cu tine dar cine stie ce o vi vrut ea,ca devine obiect principal, prin paginile unei carti o sa i se ofere sansa la o alta viata adunata si rasalungata printre alte drumuri.

Am nevoie de poze,de niste povesti-cu libertatea de a fi trimise zilnic sau nu-vise,nasturi,gusturi,sentimente....in orice alta ordine,sau preferinte.

fluturi_in_carantina@yahoo.com

iau trenul sa intru in alta gara,de vanzatoarea de bilete ce sta in fata mea m-am saturat.

Niciun comentariu: