joi, 1 aprilie 2010

si visul apasa

se intampla sa ma viseze un vis,si-mi amintesc cuvintele care mi le-a zis sa le uit
si-mi strang iubitul in brate si ma intreb de ce inainte de paste ma imbolnavesc de altul si-i valma peste tot si se urla in spaniola,din ce vesti as putea sa-mi scot picioarele...

si nu iubesc nici cat o urma de gheara de pisica pe o scoarta de copac anonim.si-am verigheta asta ce-mi spunea ca va fi bine si ca niciodata nu mai o sa ma imbolnavesc de voci din trecut...si-s in cruciada,pe pasi de pansament si-i vuiet rau la mine-n cap.

Iubitul meu din toata ziua,si te-ai intors in somn sa fii aproape,fa bine da-mi in cap si vindeca.
Si-as vrea sa fie el burete,sa stearga mana calda tot ce-a fost gol ciudat .

Si cum sa-i spun?Si-ar stii ca si eu pasesc si simt...si-s spini si ma desprind.

futui...nu-i a buna :((

Un comentariu:

adumbri spunea...

treci peste...nu rascoli cenusa tracutului ca vei gasi jar si te vei arde >:D< priveste inainte si calca peste tot. :)