luni, 2 august 2010

SFG sau, altfel despre oamenii de langa noi

Sunt voluntara la SFG 2010 Serile Filmului Gay, festival international de film,care se desfasoara in Cluj Napoca in perioada 11-17 octombrie si in 2010 se naste editia a 7a.


Eu voi coordona voluntarii. Vreau sa vad oameni implicati, astept sa ma caute doritori din Cluj, dar pe perioada festivalului vom avea o echipa de 20 de oameni adunati de prin toate colturile tarii,la care li se va plati cazare,masa si vor avea o multime de surprize si momente inedite.

Eu am sa ma dau peste cap sa le fac sederea aici ca un nor pufos si roz....de munca cu drag si inima buna.

Nu conteaza orientarea sexuala, absolut deloc, eu sunt hetero,cu logodnic, dar pentru asta uitati-ma ,coordonatoare de voluntari, in PR si Gala Producer,pentru ca aici am invatat multe despre oameni si am ajuns din drag sa fiu mai mult decat doar o prezenta, am ajuns sa fiu capabila sa ma implic pentru ca eu si prietenii mei credem in egalitate si acceptare.

De ce SFG?

Pentru ca aici filmele au suflet, drama si sentiment si comercialul este lasat la usa inchisa.
Pentru ca poti sa cunosti adevarata fata a unor oameni minunati care sunt marginalizati de societate pe nedrept doar pentru ca nu au aceeasi orientare ca si marea turma ce ne obliga sa fim sablonati.
Pentru ca iei parte la un eveniment international si deci multicultural.

Pentru ca suntem o echipa unita si la nebunii si la munca si pentru ca alturi de noi o sa intri in istorie!

Daca te-am convins, trimite un mail cu o scrisoare de intentie la delia.radu@serilefilmuluigay.ro

si aici puteti sa stati la curent cu tot ce mai fierbem si framantam noi:http://serilefilmuluigay.ro/

Niciun comentariu: