marți, 28 iunie 2011

Dragoste in vremea holerei

Pentru ca iubitul meu isi muta jobul in San Remo...pentru ca eu am un coleg de garsoniera nou, pentru ca in ultima vreme aproape ca mi se pune mana pe umar si mi se spune ca la relatia asta trebuie pusa o lumanare, sau pentru ca mi se mai spune ce bine ca am scapat....



3 Ani de cand ne iubim, 2 ani de cand stam impreuna....mult mai mult timp de cand am vorbit.

Ei bine, atat de simplu, barbatul care a muncit la Praktiker, iubitul care a pus parchet, a schimbat prize, a spalat haine, a facut cei mai buni cartofi prajiti din toata viata mea...cel mai bun gratar si cea mai buna cafea la ibric...singurul care mi-a sculptat cercei din bile de lemn si mi-a cules scoici din Dunare.
Singurul care stie cand mi-e somn, cand ma gandesc la ceva cu adevarat si cand mint ca am probleme existentiale si defapt sunt toane SPM....singurul la care i-am acceptat verigheta, singurul care a facut o ceremonie simbolica pe malul marii in 7 februarie 2010.
Singurul care mi-a furat flori din parc, singurul care mi-a adus cactusi si mi-a plantat un pom, pentru ca a promis multumire unui Dumnezeu real, liber de cultul clasic....si pentru toate momentele minunate, pe care cei care ne-au stat alaturi nu le stiu si le judeca....
Timpul, spatiul, lumea, drobul de sare...sunt doar o holera....restul este Dragostea. A mea, a Lui, A NOASTRA!

Nu vreau nimic special,nici sprijin, nici judecata...real si imaginar, lumea noastra se constuieste inca,pas cu pas...

Niciun comentariu: