vineri, 18 noiembrie 2011

zodia cancerului

Ma gandesc serios la responsabilitati, la toate planurile care le-am facut si care nu se implinesc nici de acum inainte,dupa cum merg lucrurile.
Am ceva normal, confortabil.... cumva...nu stiu daca efervescenta si soiul femeiesc special a disparut,l-am simulat sau chiar l-am avut...azi, chiar simt ca doar culoarea la par este ceva excentric...nu mai vorbesc in versuri, nu mai gandesc diferit, doar visez....si noapte se termina brusc.

Altele, chiar daca nu au dreptul,dau buzna....mi-as dezobisnui sa fiu altruista, sa fiu buna, sa ma gandesc ca deranjez, ca nu mai are rost....imi doresc sa traiesc doar pentru binele meu, pentru cheful meu, pentru placerile mele.....ar merge asta ca si terapie la zodia nefasta in care m-am nascut.

Niciun comentariu: