miercuri, 1 februarie 2012

Brosa Soare in piept pentru provocarea " Martisoarele din sac"

Pentru ca a fost o iarna lunga si geroasa si mi-a fost dor de soare am realizat o brosa vesela dintr-un sac de lamai, deci de purtat culoare de vitamina C si dragoste de flori, pentru primavara care imediat descaleca.


Dragalasa mea brosa vesela participa la Provocari verzi, Martisoarele din sac, in cazul meu,brosa din sac.
Deci, sa imi tineti pumnisorii si sa purtati numai lucruri colorate si minunate!

5 comentarii:

copilarim spunea...

Buna si bine te-am gasit!!:)
Minunata brosa - nu m-am lovit de saculet culoarea aceasta pana acum, e absolut delicioasa. Imi place foarte mult cum ai combinat cromatica si materialele si ideea in sine:)! Felicitari:)
Iti multumim ca ni te-ai alatura in prima noastra provocare verde si iti dorim multa bafta :)

Cu drag,
rux

DulceaMeaCasa spunea...

Un strop de culoare
pentru fiecare
de la Delia, care
participa la provocare.
Multa bafta!

Unknown spunea...

Buna dragele mele!

Ma bucur ca a placut brosa mea. Iubitul meu mi-a luam lamai la saculet ca stia el ca o sa imi placa culoare si sigur fac ceva cu saculetul...si a aparut atunci si pagina voastra,din link in link si am zis sa ma pun pe treaba.
Oricum m-am indragostit de ea si deja o port peste tot, e versatila... si mai ales imi da o stare de bine instant.
Va pup si sa aveti sufletul cald!

copilarim spunea...

Iti multumim pentru urare:) si noi iti dorim la fel!! Ne bucuram de fiecare data cand ne intalnim cu alti oameni creativi si frumosi care protejeaza natura:D si creaza lucruri frumoase :)
cu drag,
rux

Micaela Gh spunea...

Foarte interesanta brosa ta.Sa o porti cu voiosie :)Succes la provocare.