miercuri, 19 decembrie 2007

Urasc in kilometrii

{pe burta ta am nascut săruturi cu buza....ciudat că tot nașteam din buze ... și nu mai mureau ...rămâneau născuți acolo ...și mâine cine știe?}
-


/ce e iubirea?că poezia mi-ai definit-o/

-întreabă-ți sufletul dacă poate să roșească în prezența unei târfe-



nu știu dacă orice cruce care stă între vânturi este seculară, dar pentru christul meu m-am ridicat mai presus de spini...și am să continui să ating cu buzele mele toate rănile care l-au ridicat acolo...în întunericul meu, mâinile lui mi-au atins ochii și am văzut lumina....

2 comentarii:

Unknown spunea...

Original si profund...felicitari

Unknown spunea...

cred ca ar trebui sa iti multumesc,dar pentru o rana nu cred ca poti multumi decat daca esti christos,eu nu sunt...dar ma bucur ca ti-a placut