duminică, 28 decembrie 2008

5 bani 10 centi

Pentru ca ce mai fac nu se mai inscrie in nici un fapt...
deposedata de mana mea dreapta pentru o perioada de timp(nu-i nimic extrem de grav si infirosator,doar un mic accident cu moleculele de calciu)am nostalgia stiloului meu cu fluturi,a vaselor spalate cu ambele maini,a canii de cafea tinuta intre toate cele 10 degete.
O carte citita pe vertical,fara rasturnari si pagini scapate din cotor,a degetelor case se joaca cu spuma,sireturi,insigne...pentru ca in rest totul este la fel.

Si e soara afara.Vreau povesti bune,carti bune,oameni ce ard,ce se regasesc,ce pierd totul pentru a se cunoaste si care prospera...vreau sa incep anul optimista si cu o energie in vene...ceva care sa imi schimbe lumea.

2 comentarii:

Andra spunea...

Mi-a fost dor de blogul tau. Mi-am schimbat skin-ul si am ramas fara el.

Sper sa isi revina repede mana ta. Si sper ca tot ce vrei sa se indeplineasca. Am cam aceleasi dorinte pentru noul an, putin adaptate mie.

Welcome back for me >:D<

Unknown spunea...

It's so good to be back for you >:D<...si implinirea dorintelor adaptate tie :*