duminică, 14 decembrie 2008

poeme nocturne

crengile astea s-au transformat in sufletul meu
ca niste gheare de tigru scrasnind dupa libertate
pasii mei au o apasare aparte de cand te-ai incolacit in trupul meu
ca o furtuna de la poluri imi bati inima mereu
hai sa impartim pulsul la 2
sa stiu cand esti tu si cand sa fiu eu
***********************************************************************************

picura fulgii zapezii pe retina numele tau
m-am nascut sub o piatra
in pamant sta ascuns sufletul meu
am chemat ieri o mana de viermi
era petrecerea mea in nefiinta
dar picurau fulgii cu numele tau
si-am ramas toti pironiti rasufland frigul acesta
noi doi stim sa inflorim primavara
de sub pamant am nostalgia unui cer violet
cui sa mai cer o frunza sa-mi zbor tacerile?

Niciun comentariu: