vineri, 17 aprilie 2009

despre nepotrivit

Despre sinucidere-Emile Durkheim;despre primavara am sa scriu eu o alta carte...

Am ramas la prima carte pentru Sociologie,sa-i fac recenzie...colegii mei au alergat inaine,probabil
pentru ca stiu si ei ca primavara nu poti recenza o carte despre sinucidere.

Eu una nu prea pot,ma iau pandaliile in timp ce totul canta langa mine,eu sa invat metode si de ce o fac oamenii...inteleg ca explicatia "pentru ca sunt depresivi si nebuni" nu tine...cel putin la o studenta la Psihologie nu tine dom'le cu gargara din asta...astazi un zambet de gand ma intreba
-De ce nu te-ai dus la Agronomie zapacita ce esti tu?Animalele primavara au dragoste,rut,rumegat iarba,vanat,pui,miros de pamant...oamenii mai au depresie,mai au si o bucata de astenie...nice,suntem o specie superioara.

as spune razand cu gura pana la urechi-superioara my ass...dar as da cu noroi in capul meu pentru ca eu ma consider om,deci nu-i a buna sa spun asa ceva.

Astazi plecam la Constanta,energie de vacanta si Iepurilalila lila...nu de alta da mi-e aiurea sa zis ceva de "paste fericit" ca dupa aia intru la instigare de consum de iarba....cam asa era gluma pe timpul asta.

Sa vina Rila cu cosul plin,sa stea florile de primavara pe capul vostru cocon si sa fiti fericiti.

Noi suntem.Eu sunt.El este.

Nota de subsol
---------------------------------------------------------------------------------------
PANDAL'IE, pandalii, s.f. (Fam.; mai ales la pl.) Criză nervoasă, furie; toană; capriciu. - Et. nec.)

Niciun comentariu: