sâmbătă, 4 aprilie 2009

fluture fara zbor

acolo unde nici intunericul nu ajunge de atata intuneric...

miroase a primavara si a probleme de pamant...imi stau pe birou o gramada de alegeri scrise pe hartie alba,hartie fara de pacat...si scheme multe.
daca am dreptate,iubeste-ma asa,daca ma pierd in amanunte si detalii,
gandeste-te ca inca nu am fost clonata sa pot sa ma impart fizic in 5 parti simultan.daca exista un vrajitor care are o mantie ce musca din distante,da-i numarul meu de telefon.
stii ce?
mai bine da-i toate cele 3 numere de mobil si cele 3 de fix,sa ma gaseasca pe la casele unde mai spun eu "acasa"

hai sa fim fericiti,creste iarba... iubim...de ce nu poate asta sa ne fie de ajuns?

2 comentarii:

Andra spunea...

Pentru ca niciodata lucrurile aparent mici nu sunt de ajuns. De fapt, nici cele aparent mari nu sunt.
Nimic nu e de ajuns. Egoisti ce suntem.

>:D<

sebik spunea...

Toate lucrurile mici sunt mari...pentru cine le intelege. Alegerile tin d ecalitatea hartiei: daca este indeajuns de grea sa le sustina. (mi-a fost dor de tine>:D<:*)