luni, 19 octombrie 2009

femeia asteptare invata


pleaca,in tara iubirii...totusi,romania-franta inseamna o bucata de drum insingurat.
pleaca acum cand a venit toamna,prea cazand frunzele in cluj,ramane inima mea descoperita.

eu sunt femeia asteptare ce nu stie sa astepte..asteptare pentru ca pana la el i se pare ca am visat bucati din cum va fi cu noi,nesfarsita mea nestiere inseamna doar...prea mult,prea rece,prea poze,prea dramatica dramuire a timpului asternut intre noi.

sunt copil cuminte...am plecat ochii,sa plece el macar..sa nu regrete ca si mine indepartata insorita africa pentru o viata domestica...panza de paianjen destramata acus in noiembrie...

deci,nu stim ce e iubirea,dar stiu cum si cu ce se mananca...

femeia asteptare invata(poate) sa nu uite,sa simta,sa stearga praful de pe inima,din cand in cand.atat cat sa nu doara....posibil sa doarma uitand

Niciun comentariu: