joi, 1 octombrie 2009

sa-ti spun despre

sa va spun despre ce se intampla cand : iubesti asa mult si te-ai topi in celalalt,cand totusi urmatoarea clipa parca iti aduce dorul de a te indragostii.

nu m-as putea indragostii,iubesc in explozie,dar iubirea asta mi-a secat dramele,cuvintele,lacrimile,sufletul.
stau intinsa ca o lingurita de dulceata,ma vad ochii mei si-ar intoarce privirea a scarba,ii vad si eu ca ma vad,ii stiu si eu cum se uita,din exterior in afara sentimentului,depasind contururile.

n-am drama,despre ale altora nu pot scrie,ma ating ca un bisturiu dar nu-mi dau puls.
mi-as fi manjit tamplele cu o alta personalitate,nu se iveste sansa de a pacatui,macar cu gandul,pana si gandul e a iubitului meu,clipa de clipa,calcand ciuda pe ciuda mea.
am 2 cutiute in mine,fata in fata,nu e loc de cafea intre ele,nici sa se scuipe una pe alta nu incearca,nici una nu e fara de pacat,asa ca pietrele nu se ridica sa-mi elibereze sufletul de povara prin zvacnirea lor.raman in balans.

sa-ti spun despre cum ma stiu cand ma stiam eu

2 comentarii:

sebik spunea...

cand ma stiam mirosea a menta si cafea, a dimineata uda si a mancare .... a vara si a toamna impletite. a liniste si non suspin.


ps: ma stiu datorita tie:*

Anonim spunea...

fermecatoare,o tipa de miliarde
este nevoie de ani lumina pentru a se naste o a 2 persoana ca tine,o femeie cu alura de o xena focoasa mereu invingatoare! good job dear lady,life is for people like you! "doamna mea"