vineri, 18 iunie 2010

da-mi Doamne pamant

da-mi Doamne pamant sub talpi
sa nu crape cand ma enervez alandala
celor care le-am impartit painea
musca astazi din sufletul meu.



ma doare si pe mine sufletul,ca de la o vreme sunt incoltita pentru orgolii de mici trepadusi si sunt pusa la colt ca defapt am lins in cur un sef ca sa fiu un sef mai mic.

negativ,eu fac ce fac de mult...organizez evenimentele dupa vocea lui boss si mintea lui, doar ma zbat sa fie bine si sunt in sesiune si incep practica la iasi si suna telefoanele cu tipete si sunt bagata in conflicte cu barfe si povesti, nascocite probabil din nevoia de a-mi da mie telefoane....

am obosit oameni buni,am obosit.

si-mi doresc mult sa merg la concert la Royksopp pe plaja la Navodari in 7 august....si-am sa ajung cu orice pret fiindca ei mai ma calmeaza si mai ma alina...cu ochii inchisi, o buburuza care viseaza ciuperci de nisipi si scoici.


2 comentarii:

.M.A.R.I.A.G.E. spunea...

da-mi Doamne pamant sub talpi
sa nu crape cand ma enervez alandala
celor care le-am impartit painea
musca astazi din sufletul meu.

interesante versuriiiiiii..............
cert este ca te voi cita mult timp de acum in colo.:)
asta daca imi permiti:P

Unknown spunea...

desigur ca ma poti cita..uneori te mai alina....pe mine nu ma alina sau sa-mi ostoiasca sufletul...e asa de concluzie dulce amara :))