vineri, 4 iunie 2010

simboluri virgine

trebuia sa ii stencilez la boss o bucata de satin alb si mi s-a imprastiat lumexul pe materia ca o pata de sange pe cearsaful nuptial, obicei ce m-a facut sa stramb din nas si am fugit in bucatarie sa mananc ceva.

mi-am uns painea cu unt si a trebuit sa belesc salamul...noi il taiem la un capat si tragem folia de pe el ca si cum ai trage un prezervativ invers...alt gand simbolistic..si mi-am adus aminte ca ieri vazusem un afis pt un concert rock-povestea pulei....

povesteam ca scriu la blog lui valy pe mess....cica atata cultura imi iese pe cur....

acuma...nu sunt obsedata sexual si nici nefututa in ultimele 24,dar da-o in colo,prea vin toate buluc pe mine :)) si eu trebuie sa fac referate si sa invat politica ...dar se pare ca de la po se sare azi, vineri,la pu in ceea ce ma priveste.

Niciun comentariu: