miercuri, 30 martie 2011

inca o data


dimineata incomoda. trezire brusca cand am varsat oala de ceai pe aragaz( spalat aseara) pentru ca inca era la inmuiat gratarul.

am vazut harry potter si talismanele mortii pana la ora 1, m-am gandit la pelerina....nu se specifica daca a trait respectivul si sanatos sau doar nu l-a gasit moartea pana la adanci batraneti.

am facut cafeaua si am pus pachet la iubitul meu, apoi m-am agitat si m-am necajit fiindca iritatia de langa operatie ma deranjeaza enorm,am sunat rezidentul si nu l-am mai gasit, deci nu stiu nimic de biopsie....dar am zis sa ma inspir din frumos, pentru ca ma simteam predispusa spre nervi,dar fara nervi si senzatia aceasta e cea mai ciudata, asa ca printre pagini de deviant, you tube pe mute la beat antique.

am gasit un site despre ingeri, despre puterea tainica a surasului si despre cum sa comunici cu absolutul mai bine...parca simt eu ca e momentul sa comutez pe spiritualitate, de data aceasta intr-un mod pozitiv, fara ocult si fara carti si metode de sustras energia....

apoi m-am gandit la haine..modelele alea pe care le tot am in minte dar pe care inca nu am reusit sa le fac si pe care imi tot promit ca o sa le incep si o sa le termin...cel putin azi o sa imi restructurez ceva.....iar apoi, exercitiile pentru tonifiere si revigorare, descarcate dvd pentru ca o sa fac minimal yoga la mine acasa....
intre timp, eu sunt tot la cafea, am spalat gratarul aragazului intr-un mod hardcore pentru ca l-am mostenit de la fostele chiriase cu produs soios care imi facea praf tigaile si oalele asa incat am trecut la razuiala, mi-am picturat ciorbitza ce o sa o fac si acum.....caut butonul de start fiindca deja este ora 1 si 16 minute si se contureaza o zi plina,plina de toate activitatile :))

2 comentarii:

Adina Amironesei spunea...

M-am gadit sa-ti aduc ceva cu ingeri...aici..
Ca mult mi-a mai stat gandul la ei .....(click)....
cu drag...>:D<

Unknown spunea...

multumesc adina din suflet!
am ascultat chiar acum, in alt moment de cumpana si brusc mi-am dat seama ce buna e cafeaua, ce minunat se ridica soarele de dupa padure si ce vie e noua zi:*
multumesc pentru aducere si sa ne fie de inaltare pentru toate clipele obosite