vineri, 11 martie 2011

povesti fermecate



Acasa pe plaiuri sfinte, rascolind prin sertarele lui mama am gasit cartile din copilaria mea.
In special Cioc de Sturz de Grimm ,de la ed.Arta Grafica, cu cele mai minunate ilustratii pe care le iubeam....o duc cu mine la Cluj, sa o scanez, pentru ca minunile se imputineaza in ziua de azi.
Mi-am mai gasit un cd de la Psychologies, "Exista si iubiri fericite?" de Guy Corneau in lectura dragului meu Claudiu Bleont, am mai sustras din biblioteca Biblia, in varianta romana fiindca eu o am pe cea de studiu de la centrul american,pe cand faceam eu voluntariat pe post de translator :D
plus o superba felicitare cu frunze si flori uscate de matusa mea special pentru mine.
Am achizitionat azi si revista Capital cu respectiva carte cu femeia bogata, mi-am luat crema de maini cu glicerina si portocale si azi la Deva am hranit o multime de porumbei.

Soare, o adiere de pamant ud, in parcul cu gimnaste din Deva, eu cu bunicutul meu iubit am cumparat o punga de orez si timp de 2 ore am hranit porumbeii, ne-am imaginat cum e sa zbori, ne-am plimbat frumos si am zambit mult.
Azi am dormit fericita de amiaz, ca si atunci cand eram mica....am baut cafea si m-am uitat pe picturi, am vorbit cu oamenii mei dragi din Cluj, m-am bucurat ca desi miros a copilarie si a parfum de prajituri, tehnica moderna mi-a mai pus o picatura de bucurie in suflet....

maine o sa fie o zi cu soare, cu o cafea pe terasa, cu bucatele de zapada murdara si cu vise sub primele raze de primavara....si multe lucruri minunate in plan de confectionare :*

Para toda la vida....una color de sueno.

Niciun comentariu: