vineri, 9 septembrie 2011

uneori si pe gura

trag aer in piept
doar pe gura intra atat de adanc
undeva in lume exista un bar de oxigen
noi suntem padurile care se desfrunzesc
promit sa nu mai ajut
promit sa ma dedic respiratiei
cu gura prea deschisa.


Fiindca astazi e vineri. Vineri degeaba. Tensiunea creste. Uimirile mele vis-a-vis de oameni,cresc si mai mari.
Va trebui sa iubim tacerea, de parca intre noi lunile astea nu au pus o tacere...doar cuvintele mai isi au rolul aia.
Probabil,cand voi fi deasupra, ii voi trimite un mesaj...imi place iubitule si mi-a fost dor....si o sa ma misc mai sus putin, cu mana intinsa, sa las pentru o clipa telefonul pe birou....cred ca asta ar fi doar inca o ciudatenie pe care o sa o invete inimi despre mine...
Si cred ca eu o sa ma gandesc...la multe cuvinte care suna mai bine spuse cu buzele, degetele mele sunt alte buze si bizarul situatiei ma incremeneste.
Ce doamna o sa devin, cu toate ca as gati supa din os de (om).

Niciun comentariu: