luni, 14 mai 2012

Alegerile proaste nu mai au timp sa fie reparate

Se pare ca am timp sa fac alegeri proaste.
Inainte ma imbracam tare colorat si mama imi reprosa ca arat ca un papagal de amazonia asa ca mi-am temperat stilul...totusi ieri dimineata mi-am facut unghiile....baza naturala, oja graffiti neagra si un strat de galben pal...si m-a mancat in fund sa imi trag o linie french verde pe varf...efectul e dezastros si cam tipator si cand am realizat ca e prea mult nu mai aveam timp sa imi refac manichiura....pe drum spre treburile cotidiene meditam la proasta alegere facuta.
Am timp mereu sa fac greseli si papagalul de amazonia
inca locuieste sub pielea mea, altfel nu imi explic de ce pana mea a trebuit sa imi trag dunga aia tampita ,desi vizualizasem mental si parea misto efectul,pe viu a iesit un caca maca....am timp sa fac greseli si nu mai am timp sa le repar...asta e frustrant > De acum inainte raman la prima senzatie si regula a bunului simt,adica simplu,cand constientizez ca nu pot sa repar gogomania estetica.

Niciun comentariu: