vineri, 25 mai 2012

5 30 am

Caldura mare mon cher! trezita din somn incalec peste dragul meu iubit si ma intind dupa sticla de apa, fara succes. Ma trezesc cu butelca in brate..fericita sorb cu nesat. Apoi merg la baie ca mnah,trebuia...si ma impiedic de chiuveta...apa rece de la spalatul mainilor imi face pofta sa dau si pe fata..Minunat sentiment!
Spre camera intorc capul spre filtrul de cafea...mai avea ceva licoare si ma imping pacatele sa imi iau cana cu winnie the pooh si sa dau in ea cu 3 zaharine...apoi am vazut lumina!; de pe balcon, ploaia de afara si mai ales mental,Desenul din covor din biblioteca,cu cele 20 de pagini ramase necitite....am ras singura...saracul critic literar ramane fara secret dupa ce prietenii cu revelatia mor pe capete intr-un mod total stupid si surprinzator...
Cum logodnicul inca dormea si era prea fain pe balcon am intins mana si dupa CHIP FOTO VIDEO pe care am smulso ieri de la chioscul de presa...dai acolo deliciu si chestii noi.
Azi s-a mai schimbat ceva in modul meu de fotograf...stiu ca nu am nevoie de un aparat fiindca deja eu sunt stapana pe filosofia mea si neprevazutul cadrelor le simt..la fel si cu partea de culoare..dar mai am nevoie de niste algoritmi in cazul in care trec pe panorame,sa imi stiu calcula unghiul nodal. La 25 de ani am aflat la ce e buna matematica totusi,in afara de functia profana de a-ti contoriza finantele....
O zi plina, probabil,fiindca a inceput cu o dimineata minunata!

2 comentarii:

Florin I Crisan spunea...

Ai găsit ceva interesant în revistă? :-)

Unknown spunea...

daaaa..este superba! sper sa am timp sa o scanez si sa o impartasesc cu cei care mai simt nevoia. Au niste articole speciale care iti taie rasuflarea..si am ivatat si cum se fac panoramele corecte si mai ales mi-a alinat sufletul un articol: " In India alaturi de un fotograf Magnum" in care autorul pleaca la un workshop de fotografie organizat de Nikos Economopoulos si acesta il trimite la fotografia cu banda de izolata lipita de obiect pentru a face fotografie adavarata dupa simtul interior si nu performante cu tehnica:D eu fiind luata in ras cu aparatul meu Canon S3 Is de Nikonisti cu geanta plina de obiective si gadgeturi,asa dau peste nas acuma de le ard ochii in sepia :D