duminică, 3 iunie 2012

Sunt copil patat de cafea si sarutat de capsuni

Ieri am fost in parc ,la soare,la dat de mancare la porumbei si la o cafeluta mica de la tonomat. M-a ars soarele pe umarul stang...probabil am fost pedepsita ca nu sunt cuminte si nu stau in casa,cu calm sa mai bag un rand la proiecte si la sesiune...sau macar sa fi scanat articole de auto schimbare din Photo Chip si Femeia...deocamdata se pare ca ultimele reviste cu care eu mai rezonez,de cand s-a dus Dilemateca de pe chioscuri si net.
De ziua copilului am fost cadorisita cu o minunata si speciala floare galbena si o pereche de cercei cu 2 talpi vesele...acum cand am o zi de genul imi bag piciorul o sa ii iau in urechi,sa fie clar totul de la inceput si sa nu am probleme dupa aia :D vorba vine ca problemele tot stau coada dupa mine si asta fiindca sunt si prea multi oameni care se ocupa cu generari din aceasta categorie ca sa nu se plictiseasca probabil sau ca sa isi alunge plictiseala ca inca am aceasta mare nedumerire...de ce fac oamenii cerculete in apa atunci cand nu concureaza pentru nimic si de ce simt nevoia sa isi dea masura cand ceilalti inca mai isi explica actiunile...dar bine ca eu sunt inca copil si nu imi dau voie sa imi bat capul prea mult cu dedesupturile si marsaviile speciei putin sub limita sapiens sapiens si stau cu floarea mea,cu cerceii mei colorati si cu ceilalti oameni frumosi care-mi sunt dragi si scumpi chiar si atunci cand imi povestesc ca sunt introvertiti si sociofobi....si eu ma tot NLPuiam sa ajung asa dar nu imi iese nici cum ca mie imi sunt dragi si specimenele si strainii si cei timizi si cei flamanzi si cei deseu... fiindca in univers nu exista doar atomi si aurora boreala...asa ca nu refuz nimic,doar tai din suflet ramuri cand altii vor sa faca iarna pe drumul meu. 3 greseli se iarta biblic..apoi nici eu nu mai am simt crestin fiindca urasc rasul pe la spate si plasele de paianjen intinse. Meditand la asta a dat cafeaua in foc..asa ca trebuie sa suflul,sa sterg plita si sa ma bucur de raceala inoxului pe pielea mea arsa ,sa beau cafeaua si sa rad, sa fiu  musafira,sa fiu gazda si sa termin o carte despre bomboane,otrava si crima :D

Iubesc zilele in care pot sa fac doar ce vreau,niciodata ce trebuie!


Niciun comentariu: