sâmbătă, 30 iunie 2012

Bulgakov cu heitari

Astăzi l-am întâlnit pe Florin Rușanu și pe (fostul vecin de bloc)Gorgan Gabriel după ce ne-am tot învârtit pe facebook....
Mișto la Bulgakov când e faină compania!
Am aflat ce -i treaba cu hipsterii, am văzut la Oana( cu care tot azi am făcut cunoștiință și ne-am remarcat deși frecventăm Insomnia) o ojă mai superbă ca a mea...exact nuanța ce mi-o doream și eu...la Nina am văzut o mega freză cu o mega culoare faină și cerceluși adorabili...printre care am discutat câte în lună câte în stele.
Oameni faini întâlniți la Cluj.... în trecere sau neaoși. O sa aștept să facă băieții un vlog să văd cum s-au simțit și ei și dacă mai o fi să stăm la o cafea/pepsi/limonadă și altă dată.
Pupici și weekend fain să aveți!

2 comentarii:

Gabi spunea...

Facut-am si vlogu' ;)

Unknown spunea...

acuma am vazut....trebuie implementat si un hate way pe autostrada si in constiinta solara :P