vineri, 8 iunie 2012

Mi-s toata dintr-un* pom *fain

Popularitatea excesivă e semn de alarmă.
Exorcizări (12) PDF Imprimare Email
Cristian Bădiliţă 


Păi mie îmi sună alarmele peste tot, dar de exces nu simt că aș fi atinsă. Dau peste oameni care și-au uitat rădăcinile și sunt născuți pe facebook din te miri ce țară exotică venind din orașe bălțate.
Eu sunt de la Brad, Hunedoara și de mă vedeți că merg cu capul în nori, e musai să miscați buzele căci de vroiți voi eu sunt de acord și cu ideea ca taman acum m-am dat jos din copac, din Brad dragilor, deci am coloană vertebrală și sunt verde,proaspătă și înaltă, soră de cruce cu metafizica anotimpului și prin păr cu pene de păsări.
Musai sa fiu populară nu îmi este,însă sunt prietenoasă,prea prietenoasă pentru binele meu. Umbla vorba prin tîrg că sunt cu nasul pe sus, că nu îmi dau interesul....bine,eu sunt din Brad, bradul e înalt,nu stiu pe unde are nasul,dar dacă e să respectăm proporțiile și modelele învățate de mici e logic că nasul e sus, în cetină. Nu-s chiar poetă și nici tare deșteaptă,nici nu mă dau că aș fi...am un volum de debut din cioburi de oameni, am patimi,unele frumoasele altele oribile,după caz și gust, am un blog strict personal,probabil obraznic și nu îmi place să plictisesc lumea sau să fiu plictisită de revelații sclipitoare și puțin false. Revelația e personală, ale mele sunt secrete și nebunești, oscilez între cred și caut fără să vreau și da, chiar pe mine mă deranjează asta teribil,așa că dacă îmi spui în față aceeași poveste despre *măștile*  ce le port,ești vax, mai ia o gură de apă și respiră....înainte să treci pe xanax că-i bai mare. Nu am nici un interes ascuns, îmi doresc în general gadgeturi pe care să experimentez artistic...restul e cantitate neglijată, dacă vrei să o analizezi și să îi găsești sensuri sau semn, nu conta pe sprijinul meu că nu mă pricep la necurat.

Niciun comentariu: