joi, 5 februarie 2009

nici un lup moralizator

discutie cu sorso...pentru ca au inceput sa imi placa conversatiile si nu proza.


Monica : fetele bune de obicei se indragostesc de idioti
Monica : pana la un punct

Sorso: da
Sorso: asa e si cu tipii
Sorso: apoi
Sorso: sincer nu vreau sa-mi gasesc jumatatea la 60 de ani

Monica : ai sa o gasesti mai repede...cand va fi timpul
Monica : nu fa prostia sa fortezi
Monica : cum am facut eu
Monica : am fortat mana sortii
Monica : fiindca m-am crezut mai puternica
Monica : dar in final..am ajuns mai puternica
Monica si mai aproape de fericire
Sorso: si se merita?
Monica : fericirea e in toate lucrurile care ma inconjoare si in cele cateva suflete ce ma iubesc si le iubesc
Sorso: adica mai bine treci prin toate alea ca sa fii puternica sau sa astepti
Monica : merita sorso...merita...fiindca asteptand
Monica niciodata nu vei stii ca ai un drum deschis
Monica : si ca poti sa treci peste tot
Monica: fiindca asa te castigi pe tine
Monica : si un suflet trecut prin batalii


Ostasii garzii mele mi se inchina,dam batalii din cand in cand,purtam pe tample soarele si luna
si intunericul in san.
Nu mai exista drumuri nesfarsite,un capat stiu la toate sa le pun,mergand cu degetul pe cicatrice
mai tare inima batand.Posibil sa ma doara cateodata atatea frunze putrezind,dar in nimic pot sa restrang si din nimic pot suflete sa frang

3 comentarii:

Anonim spunea...

in curand vine primavara si-ti vor creste frunze iar...mai verzi ca niciodata

Anonim spunea...

pentru ca spiritul se hraneste cu vise:) [ps : ti-am lasat o "leapsa" pe pagina mea:)]

Andra spunea...

Vorbesti tare frumos. Sunt complet de acord cu spusele tale. Nu merita sa astepti, sau cel putin nu stiu daca merita sa fi dispus sa astepti. Eu nu niciodata nu am fost rabdatoare. Vremea pe interior suna maret.