duminică, 1 februarie 2009

Faramita


Povestea lui Faramita a inceput saptamana trecuta in bucatarie.
Mancam supa linistiti cand Ralu aude zgomote pe teava din bucatarie,o teava cu un diametru cat sa il cuprinzi intr-un inel...ce sa fie...sobolan poate.

Eu cu Arte ne-am uitat putin la teava,putin la Ralu si am izbucnit in ras.
Am spus ca deja avem toti 3 un prieten imaginar...si fiindca in 3 februarie e ziua lui Arte am avut o rugaminte la el..si anume sa boteze sobolanul.
Nu l-a botezat el...a venit stralucita idee pe capul meu cand faramitam paine uscata pentru porumbei cu Diu (sora lui Ralu) si zgomotele ciudate erau prezente din nou,evident ca a trebuit sa ii relatam povestea si am izbucnit in ras...Faramita,iesi si prezinta-te la Diu...si pentru ca Diu nu l-a vazut pe prietenul nostru imaginar si mai ales ca sa nu mai existe dubii cand ne vin musafirii...a aparut acest concept grafic al lui Faramita.

Niciun comentariu: