sâmbătă, 31 ianuarie 2009

variante

Intre dureri si calmante si un chat cu mama s-au nascut intrebari.

Mamiii...sfintii aveau carii?


De ce?Pentru ca discutam despre moralitate,credinta si spirit intr-o lume din ce in ce mai automatizata,mai rece,mai dezumanizata.

Nu stim daca sfintii aveau carii,daca mai exista oameni care urca spre cer,daca mai se gasesc suflete asa de imense incat sa cuprinda o mare de durere si sa vada doar un cer.

Muzica.multa muzica sunand tare.
Nu prea mai am timp sa imi aud gandurile...noroc ca noptile astea trecute am numarat spasme si rasuciri dinspre ovarul stang inspre dreptul....am avut timp sa imi leagan sufletul facut mic intr-un colt.Era asa liniste ca imi puteam auzii sangele cum curge in vene,auzeam pamantul cum se roteste...si ma gandeam daca s-a depus rugina pe mine sau eu am iesit din propriile mele forme de lut.

Nu am cum sa devin sfanta,am avut o carie...asta daca sfintii nu aveau carii.daca nu aveau cerul in sange si linistea intr-o jonglerie...

Cate variante de om mai pot exista...mai inghit 2 algifene,pana diseara o sa ating Nirvana

Niciun comentariu: