luni, 12 ianuarie 2009

temperatura directa

„Intelectul uman nu este o lumină curată, ci primeşte infuzii dinspre voinţă şi afecte; de aici rezultă acele ştiinţe pe care le putem numi „ştiinţe după dorinţă”; omul este mai dispus să considere ca adevărat ceea ce vrea să creadă. Şi deci, respinge lucrurile dificile, din nerăbdarea de a cerceta; pe cele sobre, pentru că-i limitează speranţa; lucrurile adânci ale naturii, din superstiţie, iar lumina experienţei, din aroganţă şi mândrie”
Pentru ca ieri discutam despre pierderea mea intr-un hatis de "whatever"|"go with the flow" astazi am facut niste sapaturi pana la linia mea de plutire.
Ok,am revenit la mov,roz,tepi,am reluat nervii de sezon,tematicile existentiale,tehnici de vindecare a sufletului,terapie cu pozitivism,cura cu praf de aripi de fluturi(a.k.a.-LOVE) si putin interes pentru spiritul care se manifesta voluntar si activ.






Niciun comentariu: