duminică, 18 ianuarie 2009

Duminica in familie

Ralu e sunata noaptea si nu stie de cine...
Arte s-a uitat la filme
Eu mi-am pus temeliile cu Koko si ne-am ciondanit pana la 3

Pe langa faptul ca toate lucrurile importante ni se intampla sambata noaptea pana in jurul orei 3,e totul ok.
Dimineata,lumea la 9 sus...eu sa-mi iau pastilele,Ralu sa se imbrace pentru ca a mers la Biserica...Arte tusti si el coada dupa ea...era curios sa vada cum la Biserica asta(suntem vecini cu Casa Domnului-desi ar trebui sa il intrebati pe el cat plateste chirie,are pozitie mai centrala) si a inceptul tambalaul....
Imi iau camasa,Moni unde e fierul???
Ralu,a trebuit sa mentioneze unele defecte care il fac pe Kid enervant
Iar Arte,ca de obicei cand trebuie sa plecam undeva,tu incepi...stii ce,ia-ti o bluza ca eu plec.
Bineinteles Arte imi explica ca de obicei ca defapt ideea centrala e sa nu fie si el elegant ca si ea..si nu si-a luat camasa,si-a luat puloverul(eu il sfatuiam sa isi ia un sleeve....desi nu eram siguri ca asa se spune,imi era jena sa-i zic sa-si ia un top pt baieti :D)
Bun..eu am ramas acasa,parintii lui Ralu tre sa ajunga,eu ii astept,desii trebuia sa fiu in Cipariu sa imi iau pachetul...nu de alta dar pana la urma tot voi ajunge la autogara la 4,ca tre sa imi recuperez pretioasa gentuta.
Pentru ca sunt singura acasa,pentru ca ninge la Cluj,pentru ca tusesc ca un magar si pentru ca ma zgarie multe din gat spre plamani....stau cu nasul in ditamai cana de ceai,cu ochii dupa cea de cafea si cu nasul in poze.
Iar am o nostalgie,iar imi trebuie ceva si nu am identificat inca nimic din ce mi-am dorit...dar..iar iar iar...e duminica totusi.

Niciun comentariu: