luni, 25 ianuarie 2010

aletheia

Astazi dupa examen am primit un telefon,dupa blogul meu de plans de mila s-au neascuns unele stari.
A fost emotionant,eu cu o cafea in mana in fata facultei de filosofie,el cu o cafea si un trandafir in bistroul meu preferat.

Da,poate ca am sa trec o fuga prin Timisoara,desi am promis demult ca nu mai fug...si e departe ca sa merg linistit.

In alta ordine de ideei,e frig rau in Cluj,dimineata mi s-a lipit nasul de mine,metafizic ma intrebam
de ce doamne vrei sa inghetam visand la primavara,de ce nu lasi anotimpului frumusetea de dinafara??!!!

fuguta spre scoala,a fost super,am primit Titu Maiorescu,exact subiectul care l-am dizertat si in proiect aseara,deci era fresh totul,imi venea sa topai si sa o pup pe profa,da-i doamne multe carti scoase si multi elevi cu mintea ascutita care sa-i ofere un sistem de muze tinere si nebune.sper doar ca am punctat exact ce avea ea schematic mintal cand ne-am apucat sa scriem,pana miercuri fac cu inima,e prima mea sesiune dupa dezamagirea crunta cu cele de la psiho,e prima mea sesiune de boboc intre marea fantana de cunostiinte ale lumii,rasare-mi steaua sus spre fericire cu incununarea efortului depus in buchiseala.deci mai pe scurt,da doamne o nota mare ca sa nu simt ca a fost totul in van.

astazi ma duc sa dau grau la porumbei in mihai viteazu,pentru niste poze,pentru o aglomeratie de oameni taciturni care o sa se intoarca sa se uite fix in ochii mei dupa ce aparatul a declansat...imi place privirea aia,ma hranesc cu ea pentru ca inseamna mult si defapt dureaza o clipa,fara sa se mai repete,nu am nimerit acelasi subiect de 2 ori pana acum,dar ar fi interesant si asta.

tot eu,asteptand primavara.

Un comentariu:

sebik spunea...

primavara, mereu este mai frumoasa din spatele obiectivului. Ma bucur din suflet ca te descursi in sesiune. orice dezamagire lasa loc unei mari bucurii. ...



nu ti-am zis-o...dar... clar esti in top 5 oameni pe care ii iubesc din sufletu-mi zbuciumat si ms din ..suflet:">>:D<