miercuri, 20 ianuarie 2010

despierta descansado

muñecas y figuritas que parecían sonreírle con el buen humor de quien se despierta descansado


A2a saptamana de raceala,reintoarsa dupa bronhopneumonia mea momentan prezint ceva ciudat,un semi gat rosu si un nas infundat si productiv.

Lovitura de gratie data in sesiune.Sunt o miorlaita cu hobbyul plansului de mila...deoarece nu pot respira nici cu o tona de Bixtonim,banuiesc ca nu mi se iriga creierul cum trebuie,deci am devenit o adevarata demonstratie anosta de coptila racita si idioata.
Eu sunt tusea si junghiul,momentan la propriu,poate mai incolo revin la jobul figurat,nu se stie practic cand o sa imi treaca,dar astept cu nerabdare sa prizez fulgi de nea pe nas,fiindca ninge la Cluj ca in targul lui cremene.

In rest,stau pe spate si citesc,invat la 45 de grade inclinatie cu fulgi,imi zboara prin minte istoria filosofiei romanesti,citate,notite de curs,cate o batista,cate un tusit dramatic urmat de marele si lungul oftat de disperare.

Astept cu nerabdare sa-mi iau ramas bun de la starea de gheata uzata.

Un comentariu:

Andra spunea...

Bixtoninul e bun, eu m-am dat pe Olynth, nu conteaza ca e pentru copii. Spor la invatat:*

La Craiova ninge torential.