sâmbătă, 23 ianuarie 2010

spre steaua mea

colegi,prieteni,iubiti,amici,oameni de decor,oameni de palavre,oameni de vise,oameni de cafele,oameni drag si caldura...cati am pierdut in drumul spre steaua mea.
si-am ajuns.ce rece si ce gol e...am castigat mult mai putini decat cei sacrificati pe altarul "mergi inainte in drumul tau"

parca m-am obosit mult,de cand ma uit la pozele lor,mai multe decat ale mele pe langa oameni.
am devenit omul din spatele obiectivului pentru ca mi-am dorit sa ma uit,sa-i vad,sa le zambesc si-am ajuns sa-i vad in pozele lor,reuniti,disparati prin lume,cu vietile lor colorate,cu alti oameni noi si frumosi si nebuni...

ma vad pe mine,formala,cu mape si agrafe de birou,cu tablouri,cu drumuri alaturi de oameni mari si intelepti, prinsi intre etichete si imagine,oboseli si rutina.cu viata intre oale,iubit,prietenii lui,prietenii mei,servici si scoala si biblioteca.

cine sunt,din cine am fost devenind a fi fara sa ma intreb..cine sunt,cine esti

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce ai fost? un ideal
ce-ai ajuns? un desert.

Unknown spunea...

nu stiu daca am fost vreodata un ideal,nu prea am fost priceputa,am fost flamanda de oameni,apoi sufocata de oameni si mi-am dorit sa fiu un desert,acum nu mai imi doresc decat sa invat si sa fiu spin

Anonim spunea...

nu a fost nevoie sa fii priceputa. tot ce emanai se transforma intr-un ideal.asta erai tu.din pacate ai fost prea priceputa poate sa sacrifici oamenii prin foamea ta...poate-ar trebui sa inveti sa fii iar floare.spin ai fost prea mult timp.

Unknown spunea...

hmmm..spin si floare...black rose,dead one.
am sacrificat doar oamenii care m-au sacrificat,as spune eu...floare am fost pentru cei care au simtit nevoia sa fiu asa...mie mi se pare ca sunt fara petale deocamdata,poate e de la iarna,poate nu.
obositor as spune.
cat despre ideal,idealurile sunt reci,puse pe piedestale si uitate legal as spune...e o intreaga poveste si o intreaga filosofie pe care cred ca nu o sa o discutam la comentarii,poate pe mail,poate la o cafea,poate in gand avand in vedere statutul de anonim :D
femeile curioase sunt putin cam nebune,vindeca-ma :P

Anonim spunea...

http://burzumica.blogspot.com/2009/10/mica-tiganiada.html poate ca ai sacrificat asta...