duminică, 25 iulie 2010

lumina cu lingurita

in viata mea lumina vine cu lingurita,
pentru ca un anumit ghidus de baiat a aprins becul cand am intrat eu in viata lui
apoi mi-a spus ca nici un soare nu face fata in prezenta mea....l-am adoptat fiindca e o raza si nu fiindca orasul asta cu betoane l-ar fi pierdut de visul lui, oricum facultatea l-a dus pe alte trepte si Cipru este departe....pe mess soarele nu are putere.

Dimineata am visat ca m-am trezit....tiuia lada si am deschis ochii direct in razele de lumina.

Nu mai dorm......sufletul meu e sfasiat de atatea culori si gusturi,dar prima rana o primesc dimineata cand pleoapele se ridica injunghiate.

Biblioteca,interviu, nori posomoriti cu aer fierbinte de vara....ce as mai putea simti cat sa invat ca e nou si strain de mine totul?!

Niciun comentariu: