marți, 13 iulie 2010

post Polirom.back to Cluj


Astazi e marti, a 2a zi de dupa noua saptamana de viata normala...
Mi-e dor de munca de la Polirom si mi-e dor de Redactie...in special....oameni foarte tari si empatici.
Mi-e dor doar de munca si de colationat...si de veselia si glumele de acolo...si mai ales siguranta care era acolo.

Sambata la club am luat spray in ochi...ceva spray naspa care mi-a facut mult rau....un edem ocular sau ceva in genu ochii rosii si plini de vene si un fel de liniute de puroi...sau ceva...
pentru ca am stat singura la bilete nu am avut cum sa plec...si pentru ca Lucian tipa ca au intrat 2 nevorbitori de limba romana cu care eu m-am inteles prin semne si fara bilet la ora 4 nu am stat la aer cam cat ar prevedea primul ajutor....dar iau picaturi angro si stau cu ochii cu pliculetul de musetel si o bucatica de gheata deasupra.....deci voi fi bine pana la sfarsitul saptamanii.

Am intrat in vacanta...pana in 30 august cand va trebui sa ma pun din nou pe invatat pentru ca mi-am lasat examenul de la Filosofie Romaneasca si Filosofie Politica pentru sesiunea din toamna...ca nu am mai avut cand si cum sa fac fata...dar e bine....de saptamana urmatoare fac o vacanta acasa la ai mei bunici pentru cateva zile....si ma rog sa reusesc sa fiu primita ca si colationatoare la vreo editura la care mi-am depus CVul....pana cand o sa fie targurile de carte si o sa ma ia Polirom ca si colaborator daca au nevoie.....

Ei, cam astea sunt noutatile din viata mea de dupa practica.

Niciun comentariu: