duminică, 18 iulie 2010

sambata aiurita

Ieri a fost o zi relaxanta si visatoare.

M-am uitat la un film bestial I Can't Think Straight


apoi am scris articole si am avut musafiri.
Profesoara, 20 si ceva de ani, pe picior de casatorie inainte, iubitul ei e fan mare de bere si l-a refuzat...apoi a incercat cu altul la ea acasa si s-a intors la Cluj pentru el, bautorul de bere.
E blonda, dulce foc si desteapta....a termina Litere in 1995, e profesoara de limba si literatura romana si ii place sa citeasca...i-am imprumutat cateva carti din colectia mea erotica....fiindca nu stie inca sa fie femeie, sa se joace, sa alunge....i se umezesc ochii cand tipu ii zice ca e topita dupa el....si mi-e trist...ma gandeam sa o destind putin, sa ii arat de ce barbatul meu saruta pamantul de sub talpile mele si unde nu sunt eu i se face negura.....fiindca ochii mei se umezesc doar cand ma uit in zare. au plecat tarziu, amandoi, desi si-au tocat relatia ca pe patrunjel.....

si noi am facut dus impreuna si ne-am mangaiat indelung,ne-am sarutat dulce si mai dulce cand bucaticile de pepene verde reci ca gheara alunecau pe pielea noastra fierbinte facandu-ne uzi si dulci ca pacatul.....si apoi inca un dus si la somn....si am visat frumos si ne-am odihnit bine ca niste ingerasi....pana la ora 10 dimineata.
Eu azi am zi de tras pisica de coada, iube se joaca Mafia....super misto joc, cu coloana sonora bossa nova si cu comentarii pertinente ale personajelor si o grafica grozava, joc pe care o sa il duc si eu la capat cand este el plecat.....fiindca el prefera MU cu tot cu dulceata asta de joc....si cam atat, alt film, alta noapte, cu struguri de data asta....si maine dimineata acasa la ai mei, pregatiri pentru 21 iulie, de data asta eu fac totul,de la gratar pana la tort, fiindca fac 23 de ani si sunt sigura ca deja ma descurc :D

Un comentariu:

Andra spunea...

E 21 iulie. La multi Delilah! 23 e numarul meu preferat. :))