duminică, 15 mai 2011

capat.furtuna.aspect cuminte

Nu prea imi permit decat noaptea...sa te am ,sa te tin, sa te sucesc si sa traiesc...nu am nevoie de nici o permisiune, traiesc,muncesc si imi fac facultatea....da atata patima am si dor de plecat ca mi-s dragi oamenii si sunt prea putini in jurul meu si eu stiu cum se topesc kilometrii si o sa fac un world trip....inca putin,inca putin...si stau atatea pe umerii mei, dar nu vreau decat sa fiu lasata sa vibrez....deranjez prea putin...dar sunt tinuta in liste, sunt cautata ,sunt interpretata si judecata ca toti dracii...fiecare dupa puterea sa...

Dragule,draga mea...nu cer nimic...mie mi-s dragi oamenii si mai ma ascund in sufletul si inima lor ca sa nu stau fata in fata cu inima mea ca sunt prea multa iubire si foc si greutate...si-s nebuna si-s minune pentru altcineva si-s eu pentru mine....si patima asta, boala faina si sublima.....si ma distrez cand negociez eu cu mine cand sa plec si cand sa stau,ce sa zic si ce sa-mi las de noapte....vezi tu, ard, ma sting si sunt foc viu....prea batrana si prea tanara de orice tipar si orice vis....apreciaza asta, ca eu vin si dau buzna si unde nu-i loc, ramane sa imi iau cufarul si sa plec....mie mi-e drag si imi face bine la sufletul meu...si da..sunt egoista, inca putin umana, pentru ca defapt, carnea asta nu mai are nevoie de prea multe, caci mintea mea le are pe toate.

Am incalecat pe Nimbusul meu 2013 :)) O zi cu zambet,suflet si soare sa aveti toti cei ce simtiti viata!

Niciun comentariu: