duminică, 1 mai 2011

duminica simpla

Am dormit,mult si bine..cu pisicul lenes langa mine care torcea.
Daca asculti un pisic torcand,simti vraja...ori dormi,ori faci altceva, ori citesti,ori il invidiezi.

Mic dejun la pat : oua ochiuri cu un strat subtire de icre deasupra,acompaniat de un carnat si niste felii de dovlecel pe grill...cu o mare cana de ceai de menta si paine de casa...si un iubit tolanit, care a gustat si a preparat totul inainte, dar simti ca fiecare imbucatura trebuie sa fie impartita cu el..pentru ca a experimentat gusturile si pentru ca stie ce e desavarsit ce a lucrat cu ce a gasit in frigider.

O zi de lene si de somnolenta, o plimbare, o mica furtuna, deasupra orasului,dar in paharul tau, un zambet si puterea de a le intrece pe toate.
Mi-e somn, s-a terminat duminica mea! Mama, nu am vorbit cu tine, dar maine o sa fac copiii xerox si o sa le trimit, dar acum e seara, sunt plina si mi-e somn..cu fericire, fiica ta, Monica Delia.

Scribul,povestasul, povestea...sa incepeti o saptamana minunata si plina de energie! Eu asa o sa am ,inca una!

Niciun comentariu: