sâmbătă, 21 mai 2011

ruleaza ice

Azi de dimineata am fost indragostita in vis...am fost dupa pachet si mi-am adus aminte de Laur....a trecut un mega grup de bikeri si inevitabil mi-am adus aminte si de viata aia nebuna,libera, nebuneala si pariul....

Era o vreme in care vorba noastra preferata era pariul,pe viata,pe oameni,pe situatii...pe joaca.
Am o senzatie de sictireala, ca si cand ar veni cineva sa ma deranjeze, sa ma scoata din filmul meu de sambata in care am chef dar nu stiu de ce si sunt atatea....si am chef sa pun pariu pe o viata, sa joc un joc, sa ma intind si sa zac cu ochii in nori....si merge basul mega tare sub picioarele mele si e una din piesele mele preferate dar azi nu, azi am chef de panarama si nu-mi cade nici un tip pe mana...unu pe care sa il pap la micul dejun.
Consum inghetata de caramel, imi aduc aminte de ciocolata de caramel...cred ca de acolo mi se trage starea asta...sunt sigura ca era alta situatie daca mancam inghetata de menta si capsuni....

asa ca....azi sunt o scarba, fiindca pot si fiindca vreau...o scarba mica care se consuma pe interior ca un caine prea mic sa muste...azi sunt un banc de om, cine ma castiga la loto, sau ma cumpara cu o cafea o sa primeasca o banca intr-un loc cu soare.scriu.

Niciun comentariu: