marți, 9 august 2011

nu fugi ca impiedicata

sa spun da...cand se lasa noaptea si stiu ca se uita in ochii mei.
sa zic nu cand imi suna telefonul si aud a cata oara ca ar vrea sa se inece in sufletul meu,daca imi deschid gura.
Mi-a venit pachetul de la Nemira- Urzeala tronurilor, Vibrator si revista de politica si filosofie...
beau cafea cu cam mult wiskey...si mananc paine calda de la brutarie si parca vad amelioratorii si ascult pro fm oldies si ma gandesc...ca deplasarile mele sunt jalnice.
De la punctul A-disperare maxima si tristeti apasatore la B- fericire materiala, carti,cafea. Cu ocolis...cateodata prin alte puncte abstracte si intrebari carnale.
Mi-e foame de mananc paine goala cand este atata mancare... Daca ma imbat atunci ce o sa fac. Daca eu iubesc toata viata asta cum de nu-s fericita doar ca exist.
Nu raspund..ma uit si zic..nimic...pe diferite tonuri.
Uneori cand fug, cred ca as putea sa ma impiedic...dar mi-e rusine, ca nu-i etic si moral si-as fi doar inca una care nu poate sa sustina privirile drept...

Niciun comentariu: