sâmbătă, 6 august 2011

nu-i asa des

Sebik: o sa fie ok..trebuie doar sa faci un pas in spate sa take time breath in si sa te regasesti
Sebik: aaa si nu mai e exterioara
Sebik: da..s-a schimbat balanta
Delilah Butterfly: daa
Delilah Butterfly: s-a schimbat balanta ca dau buzna oamenii pe mine si trantesc usile ca si cum sunt de vina ca vorbesc mult,putin,frumos,rece,trist
Delilah Butterfly: si mai ales sunt de vina ca nu simt altceva decat ca mine
Sebik: nu ar trebui sa pui asta la suflet..probabil au asteptari pe care nu si le vad implinite tot din vina lor
 Si dintr-o data ma gandesc la cum sa fac pasul in spate...ciocolata se topeste pe miezul de paine pufost, ochii mei vad in ceata, mi-s dragi ochelarii doar cand dorm pe birou...pe nas mi se pare ca sunt prea lucida ca sa imi dea voie sa fiu fericita....si ma uit peste tot...in urma nu prea,ca mi-e frica.
Cafeaua se raceste in cana, paginile stau la rand, vorbesc cu Andrada..de data asta s-a inversat rolul si imi povesteste ea despre maximul meu...m-as uita in urma sa vad daca il gasesc acolo,dar hai mai bine sa nu.
Telefonul bizuie scurt, adica un fel de biz+u= busy u answer...si piesa e tot despre putin mai sus...
Inca am ascultat discursul din Fratii Karamazov, Marele Inchizitor, de sub balcon se aud sunete de...ceva gen taraganat, un fel de manea banuiesc, imi lalai cafeaua din cana iubitului meu, are un ursulet vesel care danseaza cu castile pe urechi...a mea cana are ursuleata cu scrisorile visand la ei doi si o luna de miere...azi nu mai vreau sa fiu fata cu scrisorile..azi vreau sa fiu si eu ursuletul dansator...de aia probabil ca nu merge cafeaua prea bine,nici telefonul nu canta pana la capat,vecinul si-a dus pepenii sus....altii sparg peretii...
M-as duce sa sun la usa..sa ma lase si pe mine...ca sa ma vindec de boala ingustimii spatiului gol.
 

Un comentariu:

Andrada spunea...

Nu imi vine sa cred ca ai postat asta. Te iubesc intarziat!!!!!