miercuri, 17 august 2011

piciorul stabilit....

De la statusul lui Wica...lovi cu piciorul stabilit peretii casei
m-am gandit cata dreptate are.
Sunt o fata care isi baga piciorul in multe in ultima vreme...ma trezesc cu cate un ton teribil "imi bag piciorul" dar,de azi am sa zic ca imi bag piciorul stabilit....


Ieri am stat la cafea,cu Anda, cu Oana si cu Edi, cu generatia urmatoare de la cruce...dar mult mai spre seara si mai cu semne de intrebare...era buna o cafea ca sa imi pun semne de intrebare mai pe muteste.


Am primit Invata spaniola ,fara profesor...carte veche si temeinica, de la Focsani,de la cea mai super si singura mama de baiat care ar fi cea mai buna si mai super soacra...eu zic ca ar trebui sa dea lectii...si de mama si de soacra...si inca tanara si desteapta si noua si...dupa ceva ani,inca la fel de saritoare.


Si mi-a zis ca doar atat e nevoie, exist si nu mai e necesar nici o recompensa...ca exist.


Astazi, vorbesc cu Eliza despre stil...dupa ce o dimineata m-am tot uitat pe issu si pe alte publicatii...ce frumos imbracate sunt doamne si domnitele de acolo..au acel ceva..eu...intru in hainele mele ca intr-un sac...in linii mari ador rochitele,vintaje, vantuitul...dar mie nu imi iese...si atunci,fac sondaje si fur idei,ca eu nu ma regasesc in haine si nici ele in mine...mie imi vine sa stau tot cu materiale printuri si culori,legate si inodate....nimic standard...si mi-e ciuda ca a trecut vara si nu am reusit nici de data asta sa ma solidarizez cu hainutele frumoase....


dar am citit mult, mult,mult...si in cateva zile,o sa vina cu adevarat si recenziile....si dragostea mea spaniola....si lecturile si povestile in italiana si in franceza...limbile iubirii...romana deja ma claustreaza, am declarat si erotic si romantic si deja aceleasi cuvinte ma intristeaza...asa ca..pana mai e platonic si vis, pana bratele o sa cuprinda...reiau obiceiurile vechi de a lectura si de a declara cu pasiune.


Ce-mi shade mai bine, ce-mi place mai mult, ce-mi doresc mai tare...nu mai e sa treaca timpul...ci sa treaca cumva,implinit!


Parol! Imi bag piciorul stabilit!

Niciun comentariu: