marți, 24 aprilie 2012

fain poem erotic pervers

Delilah Butterfly: fain poem erotic pervers
Lick .: ms
Delilah Butterfly: e bibliografic sau inspiratie divina?
Delilah Butterfly:
Delilah Butterfly:
Lick .: copiat
Delilah Butterfly: mai,mai
Delilah Butterfly:
Delilah Butterfly: ca tu de felul tau esti mai romantic asa
Delilah Butterfly:
Lick .: uneori  sunt si vremuri grele
Delilah Butterfly: acuma si romantismul se termina in pat
Lick .: clar
Delilah Butterfly: asta-i combinatia ce le da gata pe femei...romantic si dupa aia un futai cu fata la perete
Delilah Butterfly: pana mea si nu am inteles niciodata de ce
Delilah Butterfly: se incaleca registrele
Lick .:  bai avem ineligenta
Delilah Butterfly: o avem toti?
Delilah Butterfly: ca de folosit eu nu o prea vad
Delilah Butterfly:
Lick .: o avem ....
Delilah Butterfly: ca si parul de la subrat
Delilah Butterfly: il avem dar ce facem cu el
Lick .: il facem cret
Delilah Butterfly: romantice bucle incretite de asudarea frenetica a actului sexual?
Lick .: bai asta e ...in fine mie imi place sts

Poemul o sa il pun la update ca a iesit scriitorul romantic din messenger pentru vizionarea unui film.


Ce naiba , doar e vis .
Un bec am stins , te-am întins , te-am atins și te-am lins din adins pân-ai zis mulțumesc.


preluat de pe  http://www.dilimania.net/versuri-razvan-alexe-hip-hop-reparas-din-bacau/

Niciun comentariu: