marți, 3 aprilie 2012

pâş pâş

Inima mea pâş pâş bate
ca un pas mic şi ascuns
arterele sunt îmbăiate
în cărţi visând ciocolată

mai pune pariu când visezi
ploaia de mai acrobată
şi spune-mi din nou azi
că nu vei uita niciodată


Dimineaţă asta cu nori de primăvară îmi taie somnul cu un cuţit imens numit !() şi toate cuţitele pe care aş vrea să le întorc au scris pe ele TRÎDInima mea pâş pâş bate
ca un pas mic şi ascuns
arterele sunt îmbăiate
în cărţi visând ciocolată

mai pune pariu când visezi
ploaia de mai acrobată
şi spune-mi din nou azi
că nu vei uita niciodatăInima mea pâş pâş bate
ca un pas mic şi ascuns
arterele sunt îmbăiate
în cărţi visând ciocolată

mai pune pariu când visezi
ploaia de mai acrobată
şi spune-mi din nou azi
că nu vei uita niciodată

Dimineaţa asta cu nori de primăvară se răsuceşte ca un cuţit numit () şi toate cuţitele pe care aş vrea să le întorc au scrie pe ele TRĂDARE... şi ploaia nu mă spală niciodată de insomnie şi de lamele astea ce curg printre frunzele de castani. Sunt văluri imposibile din rochia destinului şi cred în sufletul meu cuminte...şi prea împărţit între tot.

Niciun comentariu: