marți, 17 iulie 2012

Banana si laptele- istoria- NU pot-dezmintita

Eu nu digeram bananele....din copilărie am rămas cu fixul ăsta...mi se făcea rău instant și la mirosul lor. Cam același nu-mi place se folosea și pentru lapte...fiindcă în copilărie beam mult,cu sticla și biberonul și nu puteam fi convinsă să îl beau din cană că nu avea gust bun...drept urmare bunicul a tăiat biberonul pe tăietorul de lemne și eu am băut lapte sporadic...
Până am văzut o poză pe facebook cu un smoothie de banane ....și ieri am primit banane de la iubitul fericit... în dieta mea de diabetic cu mofturi e trecută o banană pe zi și un pahar de lapte...chit că nu îmi plac pastilele eu am înlocuit voinicește calciul din lapte și potasiul cu niște vitamine,fără gust și bătăi de cap...ceea ce s-a văzut tare bine la urgență când am ajuns cu niște chinuri de inimă. Până azi parcă și perfuzia îmi era mai dragă decât mestecatul acestor arome grețălitoare... noroc cu poza....am fost sedusă de culoarea din pahar și elogiile pe care domnișoara le făcea așa că am trântit cu obidă o banana ,un pahar de lapte , o linguriță de îndulcitor și cacao în blender....le-am zăpăcit bine și am luat o gură mică de încercare...wow în sus și wow în jos...până ce am topit 1,5 l de lapte și 5 banane. Fenomenal! Sunt uimită, ușurată și încântată de această descoperire sănătoasă și savuroasă!
Musai să devină un mic dejun obișnuit!

Niciun comentariu: