duminică, 29 iulie 2012

nu incerca tot ce citesti pe blog - to pantaloni de vara

Citi eu de dimineața o chestie faină pe blogul sub fusta câte de fain să ieși vara cu fusta și fără chiloți. Bun...dar am zis să scap de momentul ală overated cu ridicatul și briza...dreptu urmare mi-am scos din dulap ditamai pânza petrecută ,am călcat și m-am încins cu grabă spre Insomnia că iar eram în întârziere...cobor jos și la scară mă pune dracu să mă uit pe tabelele și înștințările păcii că doar văd și eu când apare nenea să ne citească contoarele...și unde vine o pală de vânt când dau să cobor ultimele trepte și umflă fusta mea lungă și safe și o desface taman la zona de deasupra genunchiului...și erau vreo 5 țăncălăi pe bancă lângă bloc...moment comic de muțenie la ei și de roșire la mine și după aia da-i fluierături și plescăituri de hai vântule hai în timp ce eu am prins cu mâna zdravăn petrecătura și am purces hotărât spre stație....
Musai să îmi trag niște nasturi de siguranță deasupra de genunchi și să mă îmbumbez bine...că-i plăcut fără chiloți.... nu cu gândul la erecțiile provocate ci din cauza senzației de extreme libertate și aerisire și comoditate.... dar când citiți bloguri cu îndemnuri îndrăznețe și vă vine poftă de testat, judecați puțin înainte la ceva efecte secundare nedorite...și totuși, dacă vă aruncați orbește ca și mine, înarmarea cu autoamuzament și ironie...ca altfel nu mai faceți un pas .

Niciun comentariu: