joi, 26 iulie 2012

Cadoul fantastic

Ieri am sarbatorit a3a oara ziua mea. A fost tare fain. Am mancat spaghete si ne-am uitat la un concert Pink Floyd si am primit cadouri din ora in ora.
Prima data a fost puzzle-ul cu Winnie si asa imi venea sa il desfac si sa il construiesc atunci...dar imi nu puteam sa o las pe Caroline si Mihai sa stea in timp ce eu potriveam zelos piese.
Pe la 20 30 am adus tortul....si a iesit din geanta prietenei mele si un portofel cu Winnie....am ramas cu jumatate de grai lesinata...era ceva total inedit modul in care geanta ei era deja un fel de turbinca lui Ivan .
Am mai stat de povesti,am mai baut un pahar de vin...si a urmat carticica....desigur rasfoita pe loc si cu dedicatia citita integral. Imi venea sa lacrimez...dar am zis ca e mai pe sufletul meu un zambet mare mare mare de tot...era o fraza" Imi place lumea cand o explici tu, tanti Giulia" si ceva despre un parfum senzual...musai sa o citesc zilele astea si sa fac si recenzia fiindca merita.
Cu parfum si cuvinte s-a indreptat noapte,in liniste,printre picuri de ploaie cand a trebuit sa impachetez cadoul de dragul lui Caroline....si a iesit aceasta punga simpatica cu acelasi urs fantastic iubit obsesiv de mine. Daca o sa am un strumf o sa il botez Winnie...fie ea si fetita dar unul dintre nume neaparat trebuie sa fie Winnie.
Anul acesta sunt sarbatorita de atatia oameni minunati care tin la mine si ma cunosc extrem de bine fiindca am primit cadouri grozave si dragi pe care o sa le port,citesc,folosesc din toata inima mea!

Niciun comentariu: