sâmbătă, 28 iunie 2008

gustul copilariei

Gustul copilariei il regasesc vara la bunici.
Mereu cand vin la bunici redevin Monicus din corcodus.
Aici la bunici port o camasa de noapte din bumbac cu margarete albastre si cu decolteu gen fermoar.Mananc salata si zmeura nespalata si dimineata ma ridica din pat bunica cu miros de cafea si mic dejun sanatos.
Aici citesc basme si romane romantice,aici dorm bine in sunetul ploii si al greierilor din nocturna.La bunici acasa sunt calma si optimista si total detasata de oras si lumea specifica citadinului.
Mama se plange ca fug de acasa aici pentru ca sunt rasfatata si tinuta departe de greutatea realitatii,dreptatea ei este mai dramatica cu cat tine de realitate.
Eu fug de mine si de tot ce inseamna strazi si beton,in jungla citadina eu sunt cu adevarat integrata si pastrata,am camasa de noapte din matase si dantela neagra si dimineata beau cafea la computer.
Acasa la mine imi permit sa fiu plictisita si tragico-comica,judec si am pareri ferme si sustinute,nu cred in iubire,tanjesc dupa verde si dupa liniste interioara.
Totusi...si acolo si aici sunt tot eu.

Niciun comentariu: