duminică, 1 iunie 2008

Nostalgie de 21 in 1 iunie


Copilarie,veselie,joaca.
Astazi in spatele blocului meu s-au oprit 3 copilasi la joaca.
Si eu am stat pe geam sa-i privesc...parca fac parte din alta lume,cu robotei ,cu o poveste despre lumea roboteilor din ceruri care se uita la copiii de aici de jos.
Prima data m-am mirat,apoi am zambit si i-am zis mamei ca de mult nu am mai vazut copilasi in parculet...mai nou stau la computer,chatuiesc sau isi scot "iubita" la plimbare.
Am 21 de ani si eu inca mai ma joc cu copii,cand ii prind in parc si cand imi zambesc,inca mai sar in baltile de ploaie,inca mai vorbesc cu omiziile,cu buburuzele,chiar daca traiesc si eu in fata unui monitor,chiar daca telefoanele suna in disperare mie imi place sa rontai acadele gumate,sa fac balonase si sa trilui prin birou.....si sa visez in iarba cu ochii dupa nori,imi place sa-i modelez,imi place sa visez ca exista acolo sus tara roboteilor care o sa le redea si piciulinilor din secolul vitezei o copilarie cu imaginatie.

Niciun comentariu: